Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webutvecklare sökes till tidsbokningstjänst

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-09-03, 10:04 #1
LudwigP LudwigP är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2012
LudwigP LudwigP är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2012
Standard Webutvecklare sökes till tidsbokningstjänst

Hej,

Letar efter en duktig programmerare för att utveckla en mötesbokningstjänst. Specifikationerna nedan är en första del i ett större system som ska utvecklas. Jag använder mig gärna av samma programmerare till hela företaget och ha alltså det i beaktande när Du lämnar din offert.

Är medvetet vag om vad som ska kunna bokas. Jag har förklarande bilder till texten som jag skickar till de offerter jag anser är intressanta.

Det vore toppen om en färdig produkt är klar till den 1 oktober. Jag förstår att tidsramen är något snäv och är beredd att skjuta på den.

Val av programmeringsspråk lämnar jag till programmeraren. Tror du att du kan använda dig av en CMS så nämn det i offerter. Jag vill att alla beskriver hur de tänkt bygga tjänsten.

Ersättningen är kontanta medel där 1/3 erläggs på förhand, 1/3 vid ett första utkast och 1/3 vid färdig produkt. Jag har i dagsläget bud på 5000 upp till 35 000 kronor.

Alla offerter skickas per email till [email protected] med rubrik "Tidsbokningstjänst" .

Väl mött!

Funktioner:

Superanvändare:
Kan skapa nya användarklass A som får sina inloggningsuppgifter per email.

Användarklass A:
Kan skapa nya användarklass B som får sina inloggningsuppgifter per email och ha en total överblick över Bs scheman.

Användarklass B:
Skapa nya grupper
Lägga till nya personer i grupperna och skapa inloggningsinformation som skickas ut per email.
Lägga till i en kalender när dom är tillgängliga för möten
Skicka ut inbjudningar till personerna i grupperna och ha möjlighet att bifoga ett brev. I mailet ska även användarnamn till personerna vara inkluderade.
Möjlighet att synka sina kalendrar med ex. google calender och outlook express.
Översikt vilka i gruppen som bokat / inte bokat möten.
Hantera bokade tider och kunna ändra tider. Alla ändringar meddelas automatiskt per email.

Personer:
Logga in med användaruppgifterna som de fått per mail
Se tillgängliga tider för bokning. Boka och ändra bokade tider.
Kontakta Användarklass B via ett formulär.
Få en påminnelse en vecka innan och en dag innan bokat möte
Sync (se användarklass B)
LudwigP är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:26.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017