FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej WN vänner!
Är relativ ny här men mitt gamla alias hittar jag inte längre tyvärr. Är du trött på och vill sälja din sida och inte har lust att hålla den längre? Jag är intresserad av att köpa en sida med inkomst, kan vara alt från Dejting sidor och annat vid intresse . PM:a mig pris info och hur mycket sidan drar in per månad samt, stats för senaste månaden och print på själva sidan och gärna Länk. Är du en ( agentur ) ( sajt säljare ) så kan du skicka fler länkar och förslag. Krav : minsta månadsinkomst skall vara 6000 tveka inte att PMA: endast seriösa säljare tack. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
vill gärna veta vad du har för budget ungefär ? hur många nollor? =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill ha Pm med budget.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
fortfarande intresserad.
det verkar inte vara någon som är intresserad? PM:a gärna pris ges utifrån vad det är för sida och vad sidan generar . tack |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Din minsta månadsinkomst är alldeles för hög, inte många som driver en sådan hemsida med en sån hög inkomst. 100-500 är nog lättare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ser att flera har redan begärt att veta om ditt budget, jag har samma fråga här, vill gärna veta det innan pm skickas, kommer icke att avslöja URL till dig först man får en bild av detta, har dock en sida som omsätter ca 6-8000 månad, vill du göra affärer?
Pma gärna om intresset finns om lite mer info om det du söker, är det e-handel, Adsense eller affiliate du söker. Visa sidor kräver mer arbeta än andra, har du sätt så hög krav ( minst 6000 kr månad ) är jag säker på att du redan har en affärs-modell, intresse och riktning du vill satsa på. Visa vill så gärna inte avslöja bra och framgångsrika URLer till vem som helst, anledningen till det vill jag gärna inte berätta här heller. mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej.
Det beror helt på vad folk har att erbjuda? det är väl bara PM:a ? Vill man sälja så är det väl bara PM ? ![]() PMA på ni så får ni Budget svar. Jag är flexibel. tack hawa |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Nykomling
|
hemsida 1:
.com ICANN Registrar: GODADDY.COM, LLC Created: 2012-01-22 6k daglig unika besökare 12-13$ daglig inkomst 12.000:- hemsida 2: .net ICANN Registrar: MONIKER ONLINE SERVICES, INC. Created: 2011-11-10 8k dagliga unika besökare 15-16$ daglig inkomst 15.000:- adultsajter... pm vid intresse. mvh /Adrian |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|