FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer en adsense-sajt om staden Växjö, mitt i småland. Det som ingår är domän, webbhotellskonto hos One fram till mars nästa år, samt hela sajten med innehåll. Byggd i PHP utan ett CMS.
www . vaxjotourist . com På ett år tillbaka så har den haft 3814 unika besökare. Den har dock växt så ligger idag på snitt cirka 500 besökare i månaden. 82% söktrafik och 13% hänvisningstrafik. Under ett år tillbaka så har den haft 315 kr intäkt via adsense. Startbud 500 kr. Bud ges direkt i tråden, ej via PM. Säljer som privatperson. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
500 riksdaler
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
600 kr bjudet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för inkomna bud. Auktionen avslutas på lördag kl 18.00
Jag såg precis att sajten även haft tradedoubler-annonser för Scandic. Det hade dock blivit något fel så min ersättning inte reggats trots de sålt för 9 papp. Det ska jag få en 5% av eller nåt i den stilen. Dvs cirka 500 kr via tradedoubler på ett år. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Vilka länder kommer besökarna huvudsakligen ifrån?
Är det du som tagit bilderna som finns i galleriet? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det är jag som tagit alla bilder på hemsidan, även de i galleriet. Tillstånd att sprida, sälja samt använda dessa ingår i köpet men jag behåller mig rättigheten att själv använda dem för eventuella framtida projekt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
En dag kvar på budgivningen. Skynda fynda sajten om "europas grönaste stad"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Bjuder 700 kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag fick ett bud på 1000 kr via PM imorse men hann inte uppdatera detta i tråden förräns nu. Auktionen är nu avslutad.
Tack för visat intresse |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Tråkigt att man inte vet vad man ska behöva bjuda..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|