FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säljer brott punkt nu till högstbjudande. Har haft kontakt på Missdomain med en intressent som bjöd 3000, men är fortfarande oklart med affär där. Lägger därför ut den här också.
Visits: 1,217 Unique Visitors: 1,089 Pageviews: 4,167 Pages / Visit: 3.42 Avg. Visit Duration: 00:01:30 Bounce Rate: 46.18% % New Visits: 87.10% Dessa data är från 17 juli till 16 augusti. Inkomst ca nån hundring sedan april. Kostnader 0 om man bortser från hosting. Lägger ingen tid på sidan längre, men skrev lite inlägg i början. Hör av er vid intresse, alt. bud. Överföringskostnad av domänen står köparen för. Är man intresserad så ingår även domänen straff.nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kanske borde förtydliga att det alltså är hela sidan som säljes och inte bara domänen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Behöver bli av med denna och sätter ett köp-nu-pris på 2500 kr på sajten. Skicka pm vid intresse.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Vart ligger domänerna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har haft några intresserade, men inget köp ännu. Har gjort lite ändringar på sidan, då inte alla taggar följde med (Man kunde tidigare välja stad på högersidan och få endast de listade). Taggarna sätts automatiskt när inläggen hämtas som t ex inbrott, Ystad, mord, Stockholm osv. Tyvärr (av nån konstig anledning) sattes aldrig vissa städer som tex Malmö som en tag och därför visades dessa inte när man valde Malmö i ortlistan.
Att söka på orter (eller något annat) i sökfältet fungerar dock. Sätter nu ett pris på 2000 kr för sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
pm:a mig gärna.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har haft en del intresserade, men tyvärr är ju överlåtelsen av .nu-domäner överdrivet hög (personlig åsikt), vilket fått några att backa. Jag är redo att gå ned till en tusenlapp, men ha i åtanke för de som inte vet, att en överlåtelse av en .nu-domän kostar ca 2000 kr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bumpar denna en sista gång, annars behåller jag sajten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sidan är såld..Tack för en väldigt trevlig köpare.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|