FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej.
Har Nelly problem med sina länkar? För man kommer inte vidare till nelly.com när man klickar på banners eller länkar på någon av mina siter. MVH |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Kan du skicka oss den länk/kod du använder så att vi kan kolla upp detta via [email protected] Mvh Natalie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur är det med fakturering för Tradera? Börjar halka efter ser det ut som, i "I rätt utbetalningsperiod men ej betalda fakturor av företaget" finns nu tre fakturor (maj, juni, juli) utan betalningsdatum satt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej Danski,
Vi har haft ett internt fakturerings problem och vi har nu skickat fakturorna på nytt till kunden. Vi inväntar nu betalning och ber om ursäkt för det inträffade. Mvh Natalie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
När hade Tradera tänkt börja betala sina fakturor? Sedan Maj-månad ej betalt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej MacGuy,
Vänligen se Natalies svar i inlägget ovan. Vi har tyvärr inga uppdateringar i nuläget och inväntar betalningen från kunden. Vi ber om ursäkt för det inträffade. Mvh, Linn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tradedoubler:
Detta låter riktigt dåligt. Om ni ställt till det med er fakturering så får ni väl helt enkelt ta risken och betala ut skulderna till era affiliates, innan Tradera betalat. Riktigt dåligt att dessa ska drabbas p.g.a. ert interna faktureringsproblem. Hela branschen är rutten. Jag har sagt detta så många gånger tidigare... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej KristianE,
Vi inväntar fortfarande en betalning från kunden. Vi ber om ursäkt för dröjsmålet. Mvh, Linn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har fakturan för AllSlots gått ut, eller har det blivit fel med den också?
Mvh Anton |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej Anton,
Vi har skickat faktura till kunden och inväntar nu betalning. Vi ber om ursäkt för dröjsmålet och det inträffade. Mvh, Linn |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|