FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej, behöver tips på ett lätt och billigt webbhotell. Har redan köpt domännamnet och det enda jag vill ha är alltså någon stans att hosta sidan på. 5gb räcker gott och väl.
/ Kevin |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Loopia, välj inte One.com
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
www.egensajt.se är billigt och ska vara bra
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle välja Manufrog och en server i UK. Ger mest för pengarna. Billigast är One.com och den duger för enklare sidor med inte så hög belastning av databasen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Inleed.se säger jag bara! Superbilligt och en snabb och mycket hjälpsam support. När det gäller laddningstider så märker jag ingen skillnad mellan ett dyrare webbhotell och Inleed och sidorna laddar verkligen supersnabbt.
Sidorna laddar dubbelt så segt hos ManuFrog av egen erfarenhet så välj definitivt Inleed före Manufrog. Kontrollpanel med möjlighet att skapa Wordpress-installationer (eller välja mellan 100+ andra script) på några sekunder och med några få knapptryck. Rekommenderar verkligen detta om du vill ha ett pålitligt och trevligt webbhotell där du faktiskt får grym kvalité. Inleed <3 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
var de inte inleed som tyckte att deras kunder hade rätt till att bli hackade och sänka andra företag genom DDOS?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har testat de flesta (One, Loopia, Binero, Surftown, Inleed m.fl). De som ligger i toppen är faktiskt Inleed och Loopia. Inleed är mycket billigare (standardlösning 83:- vs 29:-), och har aldrig märkt av någon downtime.
Vill du ta ett mer känt webhotell är det Loopia, ett mindre (men ändå väl fungerande) välj Inleed. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Oderland är superba men kanske dyra för din smak.
Binero har ju 5:- kampanj fortfarande. Manufrog är långsamma i min mening, riktigt sega. Men det är ju en billig peng. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |