FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Säljer nu Greleases.com och också Spelrelease.se då jag saknar intresse att driva det vidare. Greleases.com är speldatabas med information, trailers, betyg, och releasedatum på spel. Spelsidorna är kopplat mot youtube, så när man lagt in ett spel så hämtar det automatiskt videos från youtube. Även betyg från metacritic hämtas automatiskt. Är du inloggat på Facebook så kan du kommentera spel, trailers, omslag och visa det på Facebook för dina vänner. Se t.ex. http://greleases.com/game/the-legend...ward-sword-wii För att driva sidan vidare så skulle jag rekommendera att man läggar till 20-30 spel i veckan för att hålla igång kommande spel listan uppdaterat. Vilket borde ta ca. 30 min /vecka. Greleases.com (Står för Game releases) Spelrelease.se (Greleases översatt till svenska, dock inte 100% ännu vissa knappar och sånt är kvar på engelska). Statistik Greleases.com + 20 000 unika / månad (+600 / dag) Spelrelease.se väldigt få besökare då sidan är nyligen översatt och öppnat! Inkomster Inga annonser har lagts ut på sidan ännu, bara testat några annonser för att se hur det ser ut. Det som ingår - All kod programmerat i PHP, jQuery, kopplat mot en mySQL databas. - Medlemsfunktion där man blir medlem och kan lägga till spel till sin spellista eller önskelista och skicka meddelanden till varandra. Har tänkt att bygga vidare på detta men inte haft tid. - Ett admin system där man enkelt kan lägga till, ändra, ta bort spel. Att lägga till ett spel tar mindre än 2 min. - Databas med 5288 spel med information och omslag. Övrigt Köparen betalar eventuella flytt kostnader. Större spelsidor har velat ha t.ex. en lista på kommande spel på deras hemsida så om ni är intresserad så finns kontakter på dessa. Pris Utgångbud är 4000:- Säljes som privat Kontakta mig om ni undrar något!! Lycka till med budgivningen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Högsta bud 4000:-
Lägger ett Köp nu pris på 25 000:- Senast redigerad av Zerr82 den 2012-07-17 klockan 10:38 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Arbetar sidorna mot samma databas?
Bygger det på något open-source i grunden, eller är det helt egenutvecklat? |
||