FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vill passa på att uppmärksamma alla om Greenpeace-kampanjen Save The Arctic som jag hoppas de flesta är villiga att skriva under på:
http://www.savethearctic.org/ Skänker ni också en slant är det naturligtvis ännu bättre. Jag gjorde det precis själv.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Förutom initiativet gillar jag räknaren som tickar på i realtid! Har skrivit på och det kanske blir en slant också.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Självklart har man skrivit på , Uppmanar alla att bojkotta shell som vill borra efter olja i jordens sista orörda område , bojkotta shell och deras stationer .
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Rädda Arktis från Green Peace hade jag möjligen varit beredd att skriva under.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad är problemet menar du?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jojo,
Rightwingnews... Där man även kan läsa självklarheter som att CIA borde döda J Assange etc. ;-P
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||