FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag har haft domänen rocky.se i ett par år, fått ett antal bud, flera relaterade till den tecknade serien med samma namn, men valt att inte sälja. Antalet besökare låg kring 1400 unika senaste året, så ingen kioskvältare i trafik. Jag har ett bud som jag överväger, men är lite nyfiken på vad ni tycker den skulle vara värd? Tack på förhand, Ricky |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag skulle inte regga den fast den var ledig personligen. men tjaa.. rätt köpare 1-2000 ? ren gissning sådär
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Inget vidare värde rakt av, så om du överväger budet föreslår jag att du accepterar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag skulle själv sälja om budet inte är skamligt lågt. Rocky.se är nog dessvärre ingen guldklimp till domän i dagens läge. Rocky var ju H&M:s jeansmärke förr. Det är det väl inte längre?! Om detta hade funnits fortfarande, hade det kanske ökat värdet, alternativt resulterat i varumärkesdispyt?! Skön reklamfilm från -99. Någon som minns? http://www.youtube.com/watch?v=bGYAz3SZSFs
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för svar.
Jag tror inte H&M har kvar Rocky som jeansmärke (minns reklamen, den var bra ![]() Uppskattar responsen, lätt att fastna och tycka någon gammal domän är bättre än den kanske är. Mvh Ricky |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är det inte en serietidning som har namnet rocky? De kanske skulle vara intresserade.
Hade mitt förnamn varit ledigt hade jag köpt de och haft bara för att de är kul så visst finns de nog någon som skulle vara redo att pynta dollares för den. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja, precis. Finns en serietidning och de har tidigare visat intresse, men på för låg nivå för att jag ska ha varit intresserad.
Rätt köpare kan ju alltid dyka upp om man väntar tillräckligt länge. Förnamn brukar kunna vara något, för Rocky finns det dock bara 203 män och 6 kvinnor enligt alltforaldrar.se ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finns flertalet företag som heter något med rocky i Sverige, finns även en populär serie som sagts tidigare, även förnamn på en hög människor i landet. Så nej, att sälja för någon tusenlapp skulle jag inte göra om jag ägde den och jag skulle definitivt inte låta bli att registrera den om den var ledig.
Lycka till med försäljningen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Gör en whitelabel datingsajt på den, kör den nya analsex nichen på datingfactory.
Ingen annan i sverige har den nichen än nästan så du har ju marknaden för dej själv....än. Och namnet rocky är ju branadable. ....eller...? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|