FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du menar att SEO (som du är expert på) inte är relevant i denna diskussion?
Undrar för övrigt vilken sveriges största sajt om bostadsrätter är? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jo det har du visst, du har sagt att det inte är relevant att diskutera din självutnämnda (!) expertis inom seo i relation till denna monstermonolog till tråd. Jag och andra i tråden hävdar motsatsen.
Sedan undrar jag fortfarande vilken sida som är störst i sverige gällande bostadsrätter. Är det den som nämnts tidigare i tråden? h**p**.se? I sådana fall ställer jag mig frågande till samtliga påståenden i din signatur. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej, nu blandar du ihop saker. Du ställde mig frågan om SEO inte var relevant i frågan om InArchive. Jag svarade att jag aldrig påstått detta.
Nu hävdar du; "Jo det har du visst". Lycka till med att hitta detta i tråden för du har fel. Citat:
En monolog är något annat än detta, vill jag be att få upplysa om. Men visst blev det en lång tråd om annat än vad tråden handlar om, trots mina upprepade försök att leda tillbaka tråden till ämnet. Hävda då motsatsen. Vad bryr jag mig om det? Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bo Göran, du kanske inte har sagt det rakt ut i tråden men det står ju "Expert på sökmotoroptimering. Driver Sveriges största sajt om bostadsrätter" i din signatur.
![]() Senast redigerad av kw_wasabi den 2012-07-27 klockan 23:23 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag blev också lite intresserad av vem Bosse är och kollade upp domänen hotpot.se på IIS.
https://www.iis.se/domaner/free/whois Klickar man på xxxwal5069-00001 och fyller i Captcha får man lite mer uppgifter. Ville inte skriva ut dem här eftersom det säkert strider mot någon dataregisterlag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Kommentarerna tar sig allt mer löjliga former. Det är onekligen lite sorgligt att se hur illa människor kan bete sig. Vad får du ut av detta kw_wasbi? Har du verkligen inget bättre för dig?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
1) om InArchive-frågan på något sätt handlar om SEO och 2) mig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Men snälla 007, om du vill diskutera detta med Nikke Lindqvist kan du väl skicka det som personligt meddelande. Detta tjatande tillför inget i ämnet som kan föra diskussionen vidare.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|