FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag behöver sälja min webshop då jag inte längre har tid för den då jag har ett heltidsjobb som kräver min fulla uppmärksamhet. Det är bättre att någon som kan förvalta den bättre tar över, t.ex. du som redan har en webbutik som ändå håller på med sådant och har utrymme för ytterligare en verksamhet. Eller kanske du som vill prova på webshopslivet
![]() Sidan är Manaxo.se Jag köpte sidan här på WN år 2009 men har inte marknadsfört sidan alls. Du kommer behöva ca 2-3 kvm för att kunna ha plats för alla slipsar osv. Det som ingår är egentligen allt du behöver. Lager(uppskattat till 20k), webshop, domännamn, pennor med logotyp, vadderade kuvert, visitkort, upphängningsanordning, leverantörskontakter, kunddatabas. webshoppen ligger hos Bluemist. Det är den enda kostnaden jag har för sidan förutom domännamnet. 362:- per månad är kostnaden för webshoppen. Försäljningen har dalat och detta beror helt och hållet på att jag inte marknadsfört sidan. Men med rätt entusiasm och marknadsföring så kan den ta fart igen. Prisförslag för rubbet(lagervärdet): 20k Sakerna finns i Stockholm men kan skickas till valfritt ställe ![]() Hör av dig om du har frågor eller funderingar. /Daniel |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur ser omsättningen ut de senaste året/månaderna. Hur mycket annonsering har gjorts? Vad för trafik drar hemsidan in? Tar gärna emot svar på dessa frågor i PM.
|
||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Sidan är köpt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är sidan såld, om inte ta kontakt via pm.
Söker intressanta webbutiker och projekt! |
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Sidan är såld till Mr. Storckenfeldt.
|
||