Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Crystone – problem varje dag

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-07-02, 17:19 #1
Legenz Legenz är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2007
Medlem

Standard Crystone – problem varje dag

Är det någon mer än jag som har problem med Crystone?

Den senaste veckan har jag varje dag fått detta felmeddelande titt som tätt: "Error occurred: 500 - internal server error". Det inträffar framför allt när jag är inne och uppdaterar sidorna, vilket är grymt störande. Oftast är sidoarna tillbaka inom 2-3 min, men det inträffar ständigt.

Crystones support säger att dem jobbar på en lösning, men det har inte blivit ett dugg bättre på en vecka. Så – som sagt – är det någon som upplever liknande problem?
Legenz är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-02, 19:57 #2
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2012
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar

Reg.datum: Jun 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Legenz Visa inlägg
Är det någon mer än jag som har problem med Crystone?

Den senaste veckan har jag varje dag fått detta felmeddelande titt som tätt: "Error occurred: 500 - internal server error". Det inträffar framför allt när jag är inne och uppdaterar sidorna, vilket är grymt störande. Oftast är sidoarna tillbaka inom 2-3 min, men det inträffar ständigt.

Crystones support säger att dem jobbar på en lösning, men det har inte blivit ett dugg bättre på en vecka. Så – som sagt – är det någon som upplever liknande problem?
Hejsan Legenz,

Fredrik Björklund heter jag och jobbar som kundtjänstansvarig på Crystone, jag är ledsen att detta har drabbat dig. Vår teknikavdelning försöker hitta vad som är fel med denna server som du ligger på, vi är medvetna om problemet.

Om du mailar mig direkt på [email protected] så ser jag till att vi flyttar din sida det första som händer imorgon bitti till en helt ny server.

Mvh
Fredrik Björklund
Crystone AB

Senast redigerad av Frebjo den 2012-07-02 klockan 20:00
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-02, 20:03 #3
Medlem

Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo Visa inlägg
Hejsan Legenz,

Fredrik Björklund heter jag och jobbar som kundtjänstansvarig på Crystone, jag är ledsen att detta har drabbat dig. Vår teknikavdelning försöker hitta vad som är fel med denna server som du ligger på, vi är medvetna om problemet.

Om du mailar mig direkt på [email protected] så ser jag till att vi flyttar din sida det första som händer imorgon bitti till en helt ny server.

Mvh
Fredrik Björklund
Crystone AB
Det låter kanon. Jag har nu slängt iväg ett mail!
Legenz är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017