Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Aftonbladet i ny design

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-07-01, 12:17 #11
Björn Björn är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Björn Björn är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
De är Sveriges största webbplats, problemen är nog ganska överdrivna Jag tror helt klart den nya designen kommer innebära ett lyft.
Tja. De är stora, men inte pga att de har mkt reklam och att folk är nöjda med det. Vissa saker gör de bra (bäst), på andra plan finns det mkt att göra, men det är ju min högst personliga åsikt Alla använder sidan, men alla klagar samtidigt på den. Vore säkert positivt om alla använde den och sa att den var underbar samtidigt. Det går 10 på ett dussin webbplatser som drar in mkt med olika modeller, men som skulle kunna optimera det med rätt uppenbara åtgärder och på sikt öka roi. Dock är det en fråga om att lyfta blicken, något som är svårt med många intressenter och hårda försäljningsmål. Långsiktig strategi mot ökade vinster på webben är ett lite eftersatt område på många håll...

Men jag håller med. Det kommer säkert innebära ett lyft. Ett så kallat fall framåt
Björn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-01, 16:03 #12
Clarence Clarence är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Jan 2003
Clarence Clarence är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Jan 2003
Why change a winning concept? De har väl väldigt bra siffror på allt man är ute efter. Återvänande besökare, annonssälj på besökare, tid på sajten, antal besökare osv. Visst, allt går att optimera men att göra stora ändringar till en väldigt framgångsrik modell verkar snarare vara en enorm risk än ett framgångskoncept.

Själv tycker jag beta-sajten är snyggare men otydligare. Sen är frågan om det uppvägs av den smidigare navigeringen på vänsterkanten. Tror det beror på om man får användare som använder antingen höger eller vänster för sin skumläsning eller om folk försöker konsumera båda.
Clarence är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-04, 23:26 #13
Limitlesss avatar
Limitless Limitless är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2012
Limitless Limitless är inte uppkopplad
Nykomling
Limitlesss avatar

Reg.datum: Jan 2012
Inte helt överförtjust i den nya designen. Men jag kan hålla med om att det känns vldigt 2012 :P
Limitless är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-08-01, 01:06 #14
ninza ninza är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2008
ninza ninza är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2008
Snarare lite ny css
ninza är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017