FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Nu säljer jag en sida som tidigare tillhörde ett företag som jobbade med att förmedla förfrågningar och kostnadsförslag mellan privat personer och tjänsteföretag. Sidan har funnits sedan 2011 och är utvecklad i HTML, PHP, CSS och ajax. Portalens huvudsakliga syfte är att förmedla jobb till företag, genom att "kunder" begär kostnadsförslag utav företagen som är medlemmar. På sidan kan även kunden hitta snittpris för olika tjänster via en snittpris funktion. Sidan har även ett forum som inte används för tillfället. Jag har inte tillgång till analytics kontot förtillfället då jag verkar "slarvat" bort lösenordet, vilket gör att jag inte kan uppskatta antal besökare. Däremot kan jag säga att sidan snittar ungefär 1 - 3 offertförfrågningar om dagen. Sidan har ett väldigt brett utbud av branscher men det flesta förfrågningarna är riktade mot bil, bygg, städ och catering branschen. Även ovanligare förfrågningar trillar in, som t.ex. tandläkare. Liknande sidor som säljer förfrågningar till företag är dorunner.se för 120kr styck. Dessa förfrågningar kan säljas upp mot 10 gånger till 10 olika tjänsteföretag. Sidan är Sökmotorsoptimerad och har PR4. Startbud: 10 000SEK Köp nu pris: 25 000SEK Jag förbehåller mig rätten att avbryta förhandlingarna. För fler frågor skicka pm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Skicka mig ett pm är du snäll.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tar emot PM
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tar också gärna emot mer info. Säljes som företag eller privat?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag vill också ha info
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har ännu inte fått någon info
|
||