FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan,
Säljer bildcentralen.se - Domännamn + script för bildhosting och kort url. Trafik : cirka 10unika om dagen Annonser från affiliate konto som ingår. Inga intäkter ännu. Lite SEO jobb gjort. Hostar cirka 100 bilder idag. Kan bli riktigt bra med lite marknadsföring. Se siten på www.bildcentralen.se Pris som den står : 2000Kr eller bästa bud Säljes som privatperson Frågor eller bud via PM eller i tråden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det här är säkert femte gången du lägger upp en försäljning utan att nämna något om att webbplatsen bygger på ett färdigt script. Det är oseriöst.
Den här gången är det Chevereto: http://chevereto.com/
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Läs mitt inlägg!
Citat:
Jag ber om ursäkt att jag missade namnet på scriptet. I min tidigare försäljning började jag lista exakta komponenter till joomla jag använt för att bygga siterna just efter ditt önskemål. Skulle det vara oseriöst så vet jag inte. I allafall - Till försäljning : Domännamnet : bildcentralen.se OM ni vill får ni med scriptet chevereto som ni kan köpa för en spottstyver själva annars strunt i det och buda på domännamnet. Det jag säljer är i grund domännamnet men jag lägger upp en grundsida så man snabbt kan komma igång med något kul. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja exakt så kan man säga. Fast jag har gjort en liten "twist" genom att installera ett script och skapa en skelettsite så att den som kanske är intresserad kan komma igång direkt.
Själv tycker jag att bildcentralen.se är en bra domän - och tycker man det är dyrt har jag skrivit bästa bud med. postade mina trådar i domänkategorin innan men eftersom jag valt att skapa detta lilla mervärde på domänerna räknas det inte in i den kategorin längre. Detta skapar en hel del förvirring kan jag tro. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|