FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer nu en av mina större hemsidor, nämligen Goal100.com. Sidan har varit i bruk sedan 2009, dock endast uppdaterats regelbundet de senaste 1,5 åren.
* Sajten levererar highlights från Premier League, La Liga, Serie A, Bundesliga, Champions League & Europa League. Det är väldigt enkelt att hitta och lägga in highlights, men under säsong handlar det om 40-50 matcher i veckan – så självklart krävs det lite jobb. * Sajten har nästan enbart marknadsförts genom Youtube och genom folk som länkar highlights i olika forum mm. För intresserad köpare berättar jag mer om hur marknadsföringen genom Youtube går till (finns stor potential nämligen). * Sajten är inte sökoptimerad för fem öre. Med andra ord går det säkert att öka den organiska trafiken en hel del. * Under säsong har sajten omkring 50 000 unika besökare i månaden. Statistik kan redovisas med Google Analytics. Större delen av trafiken är så kallad "direkt trafik". Alltså besökare som skriver in "www.goal100.com". * Sajten får inkomster från Goviralnetwork.com, Bewinners.com, Bet365affiliates.com samt Valueclickmedia.se. Drog tidigare också in pengar med Adsense, men mitt konto blev tyvärr avstängt. Sajten har de senaste 1,5 åren dragit in femsiffriga belopp. Köparen erhåller inte värvade kunder (alltså mina konton) till Bewinners.com och Bet365affiliates.com. * Sajten har en Facebook-grupp med i skrivande stund 4734 likes. Säljer på grund av bristande intresse och för att satsa all kraft på "passiva" inkomstkällor. Startbud: 10 000 kr. Köp nu pris: 25 000 kr. Budgivningen pågår till nästa söndag (23.59). Pm för bud och övriga frågor! Senast redigerad av Legenz den 2012-06-17 klockan 21:44 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Förlänger budgivningen med en vecka.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej jag tar gärna samtliga tillgängliga stats, så långt tillbaka i tiden som möjligt. info snabel-a advocacymedia punkt se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tar också all statistik som finns, i PM. Vill du hellre maila så kan det ske till [email protected].
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Även jag är intresserad av tillgänglig statistik via PM.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Sajten ligger nu uppe på Missdomain och startbudet är sänkt till 500 euro.
http://www.missdomain.se/goal100.com_234896 Senast redigerad av Legenz den 2012-06-27 klockan 15:42 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här skriver du:
* Under säsong har sajten omkring 50 000 unika besökare i månaden. Statistik kan redovisas med Google Analytics. Större delen av trafiken är så kallad "direkt trafik". Alltså besökare som skriver in "www.goal100.com". På missdomain: Drygt 100 000 unika besökare i månaden när det är säsong (augusti-april). Kan du PMa screenshots till mig tack? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag skickar ett PM med statistik! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud på 6000 kr inkommet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Budgivningen avslutas idag klockan 00:00.
Ledande budet just nu: 6000 kr! Släng iväg ett PM för inkomst- och besöksstatistik! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|