Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Zlatan-boken..

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-06-07, 12:36 #11
THLs avatar
THL THL är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2005
THL THL är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
THLs avatar

Reg.datum: Jun 2005
Uttryckte mig fel, vad jag menade var är att han är beroende av spelare av klass som uppfattar hans irrationella passningar, kan ta emot en macka och stänka upp den i krysset.

Osvensk? Hua, vilket kasst ord!

Zlatan är en duktig fotbollsspelare, inget snack om saken men han gör inget ensam, det är trots allt en lagsport han utövar.
THL är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-06-07, 12:53 #12
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Supermoderator

Citat:
Ursprungligen postat av THL Visa inlägg
Uttryckte mig fel, vad jag menade var är att han är beroende av spelare av klass som uppfattar hans irrationella passningar, kan ta emot en macka och stänka upp den i krysset.

Osvensk? Hua, vilket kasst ord!

Zlatan är en duktig fotbollsspelare, inget snack om saken men han gör inget ensam, det är trots allt en lagsport han utövar.
Osvensk betydde alltså inte invandrare där

Det du säger gäller ju vem som helst i så fall. Naturligtvis är det betydligt svårare för Zlatan eller Messi att vinna matcher åt ett bottenlag i division V De bästa fotbollsspelarna tävlar huvudsakligen i topplag i toppligor precis som de bästa utvecklarna tävlar i toppbolag i lönsamma branscher.
Oläst 2012-06-07, 12:59 #13
Supermoderator

Supermoderator

Det är ju också så att hur bra spelare man än har så måste man ändå göra mål för att vinna matcher och där levererar Zlatan bättre än de flesta andra. Att han i princip aldrig missar en straff är ingen slump. Sådana spelare är oerhört viktiga för ett lag.

Varje företag är också ett lag men även där brukar det vara vissa individer som är nära nog oumbärliga.
Oläst 2012-06-07, 18:29 #14
ztreams avatar
ztream ztream är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2005
Supermoderator
ztreams avatar

har ni satt in 2500-3000 till BRIS nu då THL och Musikmixen?????? SHOW ME THE MONEY!!!

De 1000 som köpte boken snacka iaf inte på webbforum om vad folk gjorde och inte gjorde.

Själv satte jag inte in något men klagade heller inte heller på boken och har alltså rätt att kasta sten (i glashus)
ztream är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-06-07, 19:30 #15
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
Bara ett inlägg till!

Citat:
Ursprungligen postat av ztream Visa inlägg
har ni satt in 2500-3000 till BRIS nu då THL och Musikmixen?????? SHOW ME THE MONEY!!!

De 1000 som köpte boken snacka iaf inte på webbforum om vad folk gjorde och inte gjorde.

Själv satte jag inte in något men klagade heller inte heller på boken och har alltså rätt att kasta sten (i glashus)
Jag får väl uttrycka mig lika mycket som andra höjer honom till skyarna? Jag tycker inte han är så duktig som alla säger och jag vet ggr där han fullständigt dizzar barn som vill ha en autograf av honom. Jag tycker han är en fullständig stropp och det känns bara så fejkat att han "stödjer BRIS". Man stödjer BRIS på ett bättre sätt och mer ärligare sätt.
MusikMixen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-06-07, 19:43 #16
www www är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2011
www www är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2011
"På ett bättre sätt och mer ärligare sätt"?

Nu tycker jag vi ska tänka oss för vad vi säger! Nåt mer säger jag inte!
www är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-06-07, 19:50 #17
Bara ett inlägg till!

Bara ett inlägg till!

Citat:
Ursprungligen postat av AndreiL Visa inlägg
"På ett bättre sätt och mer ärligare sätt"?

Nu tycker jag vi ska tänka oss för vad vi säger! Nåt mer säger jag inte!
Med det menar jag att ni köper knappast boken för att stödja bris, då är det väl mer ärligare att sätta in pengarna direkt till Bris. Du köper ju boken för att du vill ha boken och det endast säljs ett par ex. Sedan tycker jag att det är kasst att han ska gå ut som "barnens räddare" när han inte ens kan skriva autografer eller träffa en kille som sjunger om honom..
MusikMixen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-06-07, 20:52 #18
ztreams avatar
Supermoderator

Supermoderator
ztreams avatar

Det är väl för fan bättre o köpa boken än att inte göra någonting? Skitsamma vad syftet är, 2500 sköna dineros till utsatta barn.

Men det är kanske bättre o gnälla över hur man hatar Zlatan på ett forum då. Det gör ju skillnad för barnen
ztream är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-06-07, 20:58 #19
Supermoderator

Supermoderator

Citat:
Ursprungligen postat av MusikMixen Visa inlägg
Med det menar jag att ni köper knappast boken för att stödja bris, då är det väl mer ärligare att sätta in pengarna direkt till Bris. Du köper ju boken för att du vill ha boken och det endast säljs ett par ex. Sedan tycker jag att det är kasst att han ska gå ut som "barnens räddare" när han inte ens kan skriva autografer eller träffa en kille som sjunger om honom..
Det är nog ganska få av de som köper boken som skulle skänkt 2500 eller 3000 kronor till Bris ifall de inte köpt boken. Att ge några hundra tusen till Bris gör väl ändå mer nytta för barnen än att han skriver fler autografer? Man kan inte göra allt och offra sig för andra precis hela tiden. Han gör mer för utsatta barn än i princip alla på det här forumet.
Oläst 2012-06-21, 14:41 #20
pelmereds avatar
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2010
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pelmereds avatar

Reg.datum: May 2010
Citat:
Ursprungligen postat av MusikMixen Visa inlägg
Jag får väl uttrycka mig lika mycket som andra höjer honom till skyarna? Jag tycker inte han är så duktig som alla säger och jag vet ggr där han fullständigt dizzar barn som vill ha en autograf av honom. Jag tycker han är en fullständig stropp och det känns bara så fejkat att han "stödjer BRIS". Man stödjer BRIS på ett bättre sätt och mer ärligare sätt.
Det är ju en praktisk omöjlighet att inte dissa fans och autografjägare om man är så stor, känd och har så mycket fans som Zlatan har. Han skulle inte hinna med att göra alla nöjda om han ens jobbade heltid med bara det.

Sedan förstår jag inte hur du kan tycka att det är fejk m.m. när han gör en insats för barnen. Han hade ju lika gärna kunnat ta pengarna själv och folk hade ändå köpt boken. Han gör en insats helt frivilligt och då tycker jag inte man kan göra annat än att hylla honom för det.

Zlatan har länge varit en fantastisk spelare men jag tycker också han har växt extremt mycket som person de senaste åren och han har verkligen växt fram som en ledare, både på planen och utanför. Han hanterade det väldigt bra efter förlusten mot Ukraina tycker jag. Han riktade kritik emot de som inte uppträdde professionellt och satte laget först bakom stängda dörrar medan han var lugn och saklig i media.

För att kunna sticka ut och bli en av de bästa fotbollsspelarna krävs det nog att man har ett visst temperament, att man är orädd och har ett ganska stort ego. De utpräglade lagspelarna som alltid sätter laget först blir aldrig de stora stjärnorna.
pelmered är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017