Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Tipsallsvenskan.se säljes - Stryktips, fotboll, spel

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-06-04, 22:48 #1
Wingqvist Wingqvist är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Jun 2012
Wingqvist Wingqvist är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Jun 2012
Standard Tipsallsvenskan.se säljes - Stryktips, fotboll, spel

Hej,

I brist på tid säljer jag ett av mina projekt om intresse finns. Tipsallsvenskan.se.

Sajtidén är enkel. Det handlar om att tippa stryktips i ligor. Det finns en officiell liga med divisioner, sedan kan man även skapa kompisligor.

I nuläget finns det två divisioner i den officiella tävlingen, med ca ett 20 tal aktiva personer.

Potentialen i detta projektet är givetvis stor, men allt handlar om hur mycket tid man är villig att lägga ner. Jag har inte gjort någon form av PR, de som är medlemmar är några av mina vänner och några har hittat dit via google eller annan sökmotor.

Jag har inte riktigt koll på hur många timmar jag lagt ner på sajten, men x antal 100 timmar på att få till all kodning inkluderat ligasystemen och annat. Så det finns mycket energi och själ nerlagt, men jag hinner nu inte gå vidare med detta.

Ingen inkomst i nuläget, men när trafiken börjar bli omfattande kan man nog tjäna hyfsat på reklam.

I framtiden kan man ju säkerligen göra allt från att förbättra befintlig idé till att även skapa EM/VM tips m.m.

Pris: Seriöst bud

Mvh
Magnus Wingqvist

Senast redigerad av Wingqvist den 2012-06-04 klockan 22:51
Wingqvist är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017