FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej,
I brist på tid säljer jag ett av mina projekt om intresse finns. Tipsallsvenskan.se. Sajtidén är enkel. Det handlar om att tippa stryktips i ligor. Det finns en officiell liga med divisioner, sedan kan man även skapa kompisligor. I nuläget finns det två divisioner i den officiella tävlingen, med ca ett 20 tal aktiva personer. Potentialen i detta projektet är givetvis stor, men allt handlar om hur mycket tid man är villig att lägga ner. Jag har inte gjort någon form av PR, de som är medlemmar är några av mina vänner och några har hittat dit via google eller annan sökmotor. Jag har inte riktigt koll på hur många timmar jag lagt ner på sajten, men x antal 100 timmar på att få till all kodning inkluderat ligasystemen och annat. Så det finns mycket energi och själ nerlagt, men jag hinner nu inte gå vidare med detta. Ingen inkomst i nuläget, men när trafiken börjar bli omfattande kan man nog tjäna hyfsat på reklam. I framtiden kan man ju säkerligen göra allt från att förbättra befintlig idé till att även skapa EM/VM tips m.m. Pris: Seriöst bud Mvh Magnus Wingqvist Senast redigerad av Wingqvist den 2012-06-04 klockan 22:51 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|