FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Borde vara ett ganska bra domännamn att äga?
Vad kan värdet vara på namnet utan sajt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om du köper den och utvecklar någon SEO-site kan den gå att använda, men om du köper den i hopp om att försöka sälja den så tror jag inte du kommer kunna få nått för den.
Jag har tidigare haft massor av "bra" .info-domäner. Ingen som vill köpa dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ingen som vill köpa och driva en seriös sida på ett .info domän. men bygg SEO sida optimera för "freesex" "free sex" sälj trafiken !
Så skulle jag gjort |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, jag har tänkt att lägga upp massor med länkar till just freesex och ha sexdating sajten i bakgrunden.
Får nog ta en kurs av dej i hur man köper och säljer "vuxen" trafik på bästa sätt. Jag kan alldeles för lite än! Kollar lite på plugrush och alla dom där men vem ska man använda? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
$550 tycker jag den är värd
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag känner även till .infosidor som drar in sexsiffriga belopp i månaden |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Drar de in sexsiffriga belopp för att de ligger på .info-domän eller beror det på något annat? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ja den har ju ett värde, men det är inte många inom erotik som vill starta seriösa tubesidor eller annat på en .info domän . Trafik går det ju att håva in med den, så istället för att lista ut till salu och få 100-800$ så är det bättre att lägga krut och bygga en seo sida som plockar in 10.000 unika om dagen och sen sälje trafik för 50-100$ per dag helt passivt
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |