FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Använder det här Robotar för black hat seo?
"Backlinks är reklam som Foruminlägg, Kommentarer, Blogginlägg som hänvisar till en speciell länk (din hemsida). " http://www.blocket.se/stockholm/Back....htm?ca=11&w=1 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja. Motivering överflödig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fast jag kan ju tillägga att personen som presenterar sig som VD på mrlike.se enligt allabolag.se inte är aktiv i något företag, att domänen är registrerad av en privatperson och att enda sättet att kontakta företaget är via kontaktformulär och e-post. Betalning sker via Payson till en hotmail-adress.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En av många oseriösa aktörer som gör att värdet av Facebook-likes minskar för var dag som går. Naturligtvis är det bara tramslänkar man får i de där paketen men det finns nog ändå ett gäng som gärna offrar en domän eller två för att experimentera. Det är så de får sina kunder.
Det finns inga bolag registrerade på någon av personerna som säger sig stå bakom Mr Like enligt allabolag.se.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Siffror från deras egen facebook-sida. Hur är det möjligt, på några veckor:
Personer som gillar detta:13 786 Personer som pratar om detta:13 900 Besök:1 (jag?) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Att köpa ett större antal likes till sin sida på facebook är ingen större kostnad, så skulle gissa på att dom gjort så.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Finns många spamproducenter i Asien som ordnar det mesta.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hehe, humor har de iaf grabbarna. Saxat från vad "VD'n" skriver om sig själv.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag har sett företag som jag upplevde som seriösa och rätt framgångsrika som uppenbart köpt majoriteten av sina likes på FB. I ett av de mest uppenbara fallen hade företaget i princip bara snygga tjejer som gillade dem och det intressanta var att en majoritet av dessa hade exakt lika många vänner. Förmodligen varandra... Tror företagen man är dum i huvudet egentligen, eller är "folk det"?
![]() |
Svara |
|
|