FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vilken tur att jag länkade till motsvarande plugin för IE i en annan tråd tidigare idag då
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
/Bengt
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jo, hittade tråden, och har installerat DevToolbar. Bra grej att ha till hjälp. Dock kommer jag inte till någon lösning av problemet ändå. Kan alltså med hjälp av DevToolBar dra ner bredden på Googles table, men det hjäper inte. Jag kan ändra width på tables och under-tables utan att det löser problemet. Att sätta "position: absolute" på den högra diven gör att den kommer rätt i IE, dock blir det ju helt fel i FF och kan knappast vara någon framkomlig väg. Jag kommer inte på vad det är som IE gör fel på egentligen...
/Bengt
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är härligt med icke-standarder, länge leve mångfalden!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Får se om det blir ombyggnad av sidorna bara för Googles cache sett i IE - men det kanske är att skjuta över målet. Verkar dock inte vara ett CSS-problem enbart utan man måste strukturera om då lite också, ser det ut för nu. Får nog vara tills vidare. /Bengt
![]() |
Svara |
|
|