FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Säljer här en samling domännamn pga tidsbrist. Utlovar snabb affär (vardagar, endast då har jag tillgång till scanner). Någon direkt statistik finns inte då projekten aldrig hann igång riktigt och eventuella sidor är endast statiska. Vill ni ha .html-filerna vid köp så hojta till så får ni. ![]() Finns hos Loopia. Säljer som privatperson. Förskottsbetalning till mig och jag för över domänen så snart jag ser pengarna. 500kr/st datorpaket.se byggendator.se -- Eller paketpris 800 kr 500kr/st fargahar.se frisyrerkvinnor.se färgahår.se -- Eller paketpris 1200 kr 500kr/st bastasmartphone.se smartphonetest.se testsmartphone.se -- Eller paketpris 1200 kr 500kr/st datinggratis.se dating-gratis.se datingsida.com dating-sidor.com datingsidor.eu datingsiter.se dating-sites.se dejting-sajt.se gratis-dejting.net gratisdejtingsajt.se online-dating.se -- Eller paketpris 3000 kr 200kr/st: cityguiden.se detaljen.se webfusion.se Jag har även två domäner relaterat till lagning av iPhones, men de har inte nått sex månaders ålder riktigt än men dyker upp här när de är mogna. Planerna gick åt skogen helt enkelt. Skicka ett PM om ni vill veta mer. ![]() // Ors Senast redigerad av ors den 2012-05-10 klockan 19:36 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Sålda:
Datorpaket.se Cityguiden.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag verkar ha missbedömt potentialen med datingsiter.se. Siten drog in 505 kr för ett enda avslut häromdagen. Det intressanta är att siten inte har många besökare per månad. Lite jobb med denna domän kanske gör den till en guldgruva.
Totala inkomster mellan 2012-01-01 och 2012-05-31 är 705 kr Jag höjer därmed priset till 1500 kr för denna domän. Paketpriset för datingdomänerna höjs till 3500 kr. Eftersom jag inte haft någon spekulant ännu på dessa så kan jag inte tänka mig att någon skulle ha något problem med detta. ![]() Ha det! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Datingsiter.se såld!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Följande domäner är kvar och här är de nya priserna
400kr/st byggendator.se fargahar.se frisyrerkvinnor.se färgahår.se bastasmartphone.se smartphonetest.se testsmartphone.se datinggratis.se dating-gratis.se datingsida.com dating-sidor.com datingsidor.eu dating-sites.se dejting-sajt.se gratis-dejting.net gratisdejtingsajt.se online-dating.se 100kr/st detaljen.se webfusion.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
fargahar.se och färgahår.se sålda!
|
||