FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Lånar text från Dakota. [ TACK ]
Skulle du vilja kunna marknadsföra obegränsat med projekt, hemsidor och tjänster till tusentals personer hur ofta du vill- och kan? Är du ute efter en marknadsföringskanal som faktiskt fungerar? Då har du tur idag. Ju fler medlemmar du har = fler som ser det du skriver = större genomslagskraft. Med andra ord: Ju fler medlemmar desto bättre. Att kunna nå ut till över 50 000personer är extremt effektivt, och ja, det funkar onekligen! Jag vill sälja två facebooksidor med 53.000 och 47.000 fans. Flest medlemmar mellan 13-17 år. Nya medlemmar ansluter sig varje dag! Ett marknadsförings-verktyg som är tillgängligt 24/7 Om du köper sidan av mig så är den din och du kan marknadsföra dina projekt hur mycket du vill och när du vill. Det är ju dessutom helt gratis, så saker som fungerar sämre kostar dig ingenting och det som fungerar bättre kan du repetera, utan kostnad. Ofattbar och omedelbar genomslagskraft Föreställ dig att alla medlemmar ser ditt meddelande och din länk, video, bild eller vad det nu kan vara direkt i sitt nyhetsfeed på Facebook. Genomslagskraften är enorm och i princip omedelbar. Jag brukar lite då och då ställa frågor till medlemmarna och inom 1 minut har alltid någon svarat. Summering Facebooksidorna har 53.000 och 47.000 medlemmar och dem flesta medlemmarna är mellan 13-17 år och mellan 17-24. Dom riktar sig främst till ungdomar. Budgivning startar på 800 SEK på båda grupperna. Höjning minst 100 kronor. PM:a mig för mer info. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Båda finns fortfarande kvar!
|
|||