FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Postens eBrev är ok när den fungerar, men i somras hade de ett driftstopp som till slut varade tre veckor(!). Då känner man sig inte särskilt prioriterad när det "snart är avhjälpt". Det är dessutom lite knackigt titt som tätt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Känns som att Digital bara försöker promotea sin egen tjänst. Tre kommentarer och drar upp en tråd från 2012?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Postens eBrev Webb låg t ex nere hela denna veckan pga certifikatfel, trots flera påtryckningar. De hade glömt sina kunder som körde på ursprungliga adressen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hur jag än klickar runt hittar jag bara "från 8,25 kr till så lite som 5,25 kr per brev" utan gränser eller närmare specifikation. (Gammal tråd...men nytt svar ovan.) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|