FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjena!
Jag hade tidigare ett Adsense-konto som var ett privatkonto med mailen "[email protected]". Jag ville istället ha ett Företagskonto för min Enskilda Firma men insåg att man inte bara kunde ändra utan man var tvungen att ta bort kontot och ansöka igen. Jag tog då bort det privata Adsense-kontot som hade "[email protected]" och gjorde en ny ansökan med "[email protected]" (två olika adresser alltså). Jag blev först preliminärt godkänd och kunde lägga in annonskoderna på min webbsida. Dock visas ju inga annonser förrän den blivit helt godkänd. Efter ett par dagar blir jag dock nekad pga av följande: Citat:
Ja, det är ju min mail. Det är ju den jag söker för, så givetvis vill jag använda den mailen för kontot! Alt.2 Det går ju inte att logga in eftersom ansökan har ju nekats! Gah! Någon som har stött på samma problem? EDIT: Kan även tillägga att det gamla kontot är borta. Det går alltså inte att logga in på det längre. Jag har även flyttat sen dess så min nuvarande adress ska inte vara samma som den var i det kontot. Senast redigerad av Linuus den 2012-05-02 klockan 11:17 |
||
![]() |
![]() |
|
|