FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej,
Vore mycket tacksam för tips om bra böcker ang. att driva / starta AB! Även negativa tips är av intresse så att man vet vilka böcker man skall undvika. :-) Funderar på denna från BL http://www.blinfo.se/GoToProduct.do?id=abo men vet sedan tidigare att deras böcker inte alltid är så heltäckande, det blir lätt att man behöver en 2-4 böcker. Mvh Robert |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om inte annat är den boken en bra början för att få en vettig överblick. Jag har fem av utgåvorna själv...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker BLInfo har de mest heltäckande böckerna på marknaden till en rimlig kostnad.
Böckerna är till för den som inte vet och vill man fördjupa sig inom ett annat område så finns det en bok för det också. Jag htycker det är bra att man har delat upp böckerna i lagom stora munsbitar, jag har köpt ganska många av deras böcker under årens lopp, men Bokföring och Aktiebolag (eller den associationsform man använder) är själklart att köpa varje år. Sen har jag Avtal, Värdering av företag, Lönesättning, Rekrytering, Förhandling ... allt detta skulle inte få plats i en bok. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tack, det får bli den till att börja med. :-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Köpte boken från BLInfo och den är kanonbra. Den ger en riktigt bra överblick över i princip alla relaterade ämnen, och vill man fördjupa sig i något så får man en bra startpunkt för detta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |