FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har ni ätit taggtråd i dag gubbar?
Känns som ni hugger som riktiga boa ormar ![]() Då vet jag i alla fall att jag inte får dra av för den extra vägen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Om det jag skrev upplevdes på det viset så var det inte alls meningen.
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag lånar tråden.
Hur gör man när jobbar deltid? (blir uppringd när det finns behov) Ska man bokföra hur många gånger man kört till jobbet totalt eller ska man räkna på några %? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Egentligen ska du skriva varje gång, men det är ju inte så lätt att komma ihåg, så jag hade försökt uppskatta..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om du jobbar deltid så är det enklaste och bästa givetvis att du räknar på det faktiska antalet arbetstillfällen. Många arbetsgivare har sådant här bokfört i sina datasystem så du bör kunna få ut vilka tillfällen du arbetat i efterhand.
Gällande dagis kan det kanske vara värt att beräkna på hela den faktiska resan och skriva en upplysning om att man beräknat så. Eftersom det faktiskt är en kostnad som ligger till grund för inkomstens förvärvande kan det vara värt ett försök och låta Förvaltningsrätten avgöra hur det ska bedömas.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Vore coolt om man faktiskt kunde tjäna tid och få 25 timmar eller mer på sitt dygn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |