FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Har två saker att anmärka på (hinner bara kolla huvudsidan):
1) Som någon redan nämnt, vid mindre upplösningar blir det lite svårt att se det man söker. Jobbar till vardags främst från en laptop, och då ser sidan ut såhär: http://gyazo.com/2970b7e17d073ce3ce62edcdbdaef510 D.v.s. finns risk att jag lämnar då jag inte ser några produkter utan bara loggor. Skulle försöka ändra om layouten lite för att bättre passa mindre upplösningar, alternativt ha en annan CSS som tar bort en av loggorna om upplösningen är mindre än X. 2) Endast dom bästa Online Shopparna... Ogillar skarpt användandet av "dom", det heter faktiskt "Endast de bästa..." på skriftspråk ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ser perfekt ut enligt mitt tycke men TEXTEN måste fixas till. Den ger hela sidan ett väldigt oseriöst intryck. Jag skulle aldrig ha handlat på denna sidan så länge texten är sådan.. Ha det gott och lycka till. // Andrei
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!!
Får verkligen tacka för all feedback jag fått ![]() Kommer göra många ändringar ikväll! Många saker som ni skrivit hade jag redan själv tänkt på så det va bara skönt att få det bekräftat ![]() jonssondesign! Skulle va jätte skoj att ha ett bollplank! eftersom jag planerar att göra många fler sidor som jeansbutik fast inom sko/klänning/skjortor osv ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
ta bort googleannonserna, det känns inte helt seriöst
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vilken text menar du? Eller menar du alla texter hehe? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag får be nån ta en titt på texten längst ner. Har Dyslexi så det blir lite problem med skriften :P Tack |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
I mina ögon är det redan (ännu) bättre! Hmm, det är väl en förklaring, men absolut ingen "ursäkt" när sajten skall gå live inför publik. Du har säkert vänner eller familj som kan kika på det språkliga. Om inte annat kan nog någon "språkexpert" här göra det mot en ganska liten peng?!
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag vill gärna försöka hjälpa dig med texten (Jag är dock själv dyslexier..). Har här nedan ändrat lite särskrivningar, och felstavningar, plus ändrat grammatiken aningen. Vill gärna att andra även kommenterar texten, så att det inte blir fel igen ^^
------------------------------------------------------------------- Jeansbutik.se uppdaterar dagligen sitt sortiment med nya jeans från endast de bästa onlineshopparna. Vi nöjer oss bara med de bästa priserna och den bästa kvalitén. För att kunna erbjuda er som söker dem perfekta jeansen så har vi valt att enbart samarbete med pålitiliga onlineshoppar, så som: Asos, Bestseller, Bubbleroom, Vare of carl, Dress for less, Fashionisland, Hollywood, Jades24, La redoute, Nelly, Smartgirl, Smartguy, Stayhard, Tintin style och Yoox. Vi kommer även i framtidien att utöka vårat samarbete med fler onlineshoppar som säljer märkesjeans med kvalité. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|