FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Du slänger ur dig väldigt dumma saker, du menar datingfactorys affärside är fejkprofiler ? De har 30 anställda + masteraffilaites som mig i 14 länder. ett mångmiljonföretag.
Du har verkligen fått nåt om bakfoten, Df`S Affärside är inte fejkprofiler det är Whitelabel DVS låta master affilaites i diverse land dra in refferals och låta dem göra jobbet med marknadsföring för att själv kunna koncentrera sig på att utveckla plattform för ökad konvertering. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Själv är jag inte insatt i det alls i detta, men om du nu ska vara "masteraffiliate" bör du nog kunna hantera kritik utan att klaga på att din tråd kluddas ned. Kolla i tex tråden om TradeDoubler så finns det gott om klagomål som de bemöter utan gnäll och påhopp. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag försöker inte vara nedlåtande eller något, det är bara ett känt fenomen som alla känner till. Jag tycker inte att det är något fel med det.
Kör en marknadsundersökning och googla runt och kolla vad marknaden pratar om så ni vet vad ni diskuterar. Det spelar ingen roll om att just detta är ett "mångmiljon" företag, Zoosk exempelvis omsätter 90 miljoner USD och har byggt upp sin verksamhet på exakt samma sätt. Även Badoo som omsätter 150 miljoner USD kör med samma koncept. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
"Det vi talar om är inte att folk skapar fake profiler, vi pratar om att företaget själva har en stor del egna medlemmar för att locka folk. Det är själva affärsidéen. " Audemars : ok bra du inte försöker vara nedlåtande, det är bättre att fråga hur saker går till om man vill veta. Jag har daglig kontakt med datingfactory bossarna och kan få alla frågor besvarade åt er och skriva ut dem i tråden här . Självklart får man kritisera programmet, men när man anser sig "veta" saker som är rakt av totalt felaktiga..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag var själv med på ett möte där Datingfactory, whitelabeldating, Badoo, m.fl. var eniga om att de skulle försöka starta ett samarbete för att blockera så många fejkprofiler som möjligt!
Alla var eniga att det skadar branchen med fejkkonton så jag tror inte att det är en långsiktig affärside att ha en stor del sådana. Sen att det finns folk här på WN som jag vet tjänar stora pengar på att köra fejkade "tjejer" på sina egna och andra datingsajter typ mötesplatsen m.fl. för att locka över folk till sina egna projekt och betala VIP/Guld är en annan sak! Inte okej enligt mej. Men inte något som Datingfactory styr över. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag missade Barcelona i år, men dyker upp i Prag i höst, kommer du vara på plats?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Medlem
|
mycket skitsnack här...
bara min site genererar 20 nya användare hos DF per dag.(general dating, inte adult) 140 i veckan, det blir 1400 på 10 veckor.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Joo du föser in bra med medlemmar, jag har själv föst in ca 10 000 aktiva medlemmar gångna året
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|