FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har en kompis som fyller år om ca en månad och som dessutom har ett visst intresse för webben (då han bland annat driver sin egen blogg).
Jag är inte så fantasi rik när det kommer till presenter och brukar vanligtvis ge pengar. Men i år tänkte jag ge något som personen kanske inte tänkt på själv (och möjligheten att flytta sin blogg till en egen domän + hosting som inte begränsar så mycket och låter personen experimentera mer fritt och installera lite allt möjligt). Så nu är min fråga vilka alternativ som finns och vilka webbhotell som erbjuder presentkort? Anledningen till att jag vill ge ett presentkort är för att personen ska få välja domännamn(en?) själv osv. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Du kan nog hitta någon leverantör som kan hjälpa dig adhoc här, de kan säkert vara flexibla.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har de inte presentkort så kan du säkert registrera "kunden" och fylla på med krediter som de kan använda valfritt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Nu vet jag inte om du bara söker svenska men stora GoDaddy har ju: http://www.godaddy.com/gift/gift-cards.aspx Har köpt åt någon förut där vill jag minnas.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för alla svar, godaddy verkar ju ha allt.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
suck... Killen behövde hjälp det var väl bra att någon vågade.
(Jag darrar fortfarande så jag vågade inte.) Lycka till Luser! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|