FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad är ett rimligt pris på en 5-teckens .COM?
-Det finns inget innehåll på sidan, förutom en simpel parkeringsida. -ca 40 backlinks från Google. -PR1 -Ordet (utan .COM) ger ca 1 miljon träffar på Google. -Alexa ranking > 1 000 000 Ägaren vill ha 700k men jag tycker det låter alldeles för mkt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Beror rätt mycket på vad det är för ord det handlar om, såklart.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ordet består av en engelskt ord + 1 bokstav Senast redigerad av SimonP den 2012-03-01 klockan 11:49 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har erbjudit 10k$, men jag misstänker att han inte ens svarar eftersom vi är så långt ifrån varandra prismässigt, han begärde 100k$
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det är ett mindgame av rang när en end-user kontaktar en domänbulkare. Den är troligen inte värd många dollar och det finns inga andra intressenter, när han inser det kommer han troligen höra av sig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är omöjligt att svara på klart det finns domäner 5 bokstävers .com som är värda miljoner kolla på vodka.com 200 mille såldes den väl för hehe .
Frågan är om du tänkt att sälja den vidare o göra en hacka? ett tips är dnforum.com lägg ut domänen där för värdering, om någon kan domäner så finns det personer där som kan ge dig svar om ca värdet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Senast redigerad av SimonP den 2012-03-01 klockan 15:42 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ah ja , tänkte bara tyckte du la fokus på att det var en 5 bokstävers just.
men testat dnforum.com ? brukar få kompetent hjälp där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |