FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Har nu bestämt mig för att göra mig av med domänen acmilan.se. Domänen är registrerad sedan 2003, har enbart haft mig som ägare och har varit en aktiv sajt sedan starten. Just nu ligger det ett forum med ytterst lite aktivitet men det finns stor potential för utveckling för den som har tid och idéer.
Eventuella frågor och bud tas emot via PM. Överförelseavgifter betalas av köparen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Bumpar tråden dagen till ära.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Den här domänen är fortfarande till salu.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Sätter ett köp nu pris på 15 000:-. Kontakta mig för mer information.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
15 tusen?
Vad har du för intäkter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Väldigt lite adsenseintäkter. Priset är baserat på domännamnets ålder och värde och kan diskuteras.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Menar inte att ta över, eller förstöra, tråden men en kompis drev för flera år sedan en fanclub till ett italienskt a-lag. Adressen var <laget>.se och efter en stund kom det arga brev från lagets jurister som krävde att de antingen skulle 301:a adressen till <laget>fanclub.se eller helt enkelt droppa domänen utifall de inte vill få sig en rejäl stämning. Kan vara värt att ha i åtanke.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Har haft domänen sedan 2003 utan problem och har även försökt kontakta webbledningen i milanlägret utan svar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Då verkar det i alla fall vara safe, fast man kan ju aldrig vara riktigt säker ändå.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Priset nedsatt till 10K.
|