Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Löjliga regler på WN! (förbannad )

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-02-04, 15:20 #1
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jun 2004
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar

Reg.datum: Jun 2004
Standard Löjliga regler på WN! (förbannad )

Det finns ett enda vettigt forum för svenska webmasters och det är tyvärr WN.se .
Men vissa av reglerna här borde verkligen ses över. Jag menar vem har ens bestämt dessa regler ?

Ska dra några exempel här nedan vill gärna höra vad andra tycker också.

1.Jag med eget affiliateprogram får inte ens berätta på forumet att det är öppnat, för då tas det bort för det är egen reklam.

2.Om någon på forumet tex eftersöker ett whitelabelprogram för affiliatemarknadsföring så får inte jag säga att jag har ett för det är egen reklam. Alltså får jag inte hjälpa medlemmar som inte lyckas hitta programmet på egen väg utan räknar med att få hjälpten här på wn.

3.Jag får inte köpa reklam på forumet för mitt affiliateprogram pga att platserna verkar för evigt tagna.

4.Jag får inte i tjänster erbjuda att jag kan hjälpa igång vem som helst med en egen datingsida och inkomster - fast det finns hundratalas personer här på forumet som just eftersöker detta och frågar om det, nä för det är då egen reklam.

Ett under jag får ha df.se i signaturen, lr den bryter säkert mot någon paragraf den med och tas bort inom kort.
lite synpunkter bara är detta verkligen rätt tycker ni ? när jag vet att jag kan hjälpa igång många svenska webmasters med egen verksamhet med inkomster.

Vore det då inte bättre att man faktiskt tillåter affiliateprogram att presentera sina företag här på WN och besvara frågor direkt på plats? skriva om nyheter osv, ta emot synpunkter osv och helt enkelt ha diskussioner kring programmet ifråga?

Senast redigerad av knullis den 2012-02-04 klockan 15:26
knullis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017