FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är på jakt efter en mjukvara för dokumenthantering med några få specifika krav.
1) Stöd för användargrupper i flera nivåer. Ex på struktur är, Chef, mellanchefer, arbetare. Där chef har tillgång till sitt material + allt under osv. 2) Bra interface, kommer användas i ganska stort system med 1000 + användare så måste finnas smart lösning för administration. Även möjlighet att flytta "arbetare" till annan chef osv. 3) Användare ska inte kunna ladda upp filer eller kommunicera med varandra på något vis, så avancerade kommunikationslösningar för företag med kalendrar och annat påhitt är inte aktuellt. 3) Ska vara en online-lösning som går att köra på en vanlig webbserver. Har verkligen inte tid att sitta och customizera något halvfärdigt system eller ens tänka tanken på att skriva ett själv. Givetvis måste inte denna mjukvara vara gratis, men inte heller kosta en halv förmögenhet. Utlovar en belöning för den som tipsar mig om en mjukvara jag kan använda till detta! |
|||
![]() |
![]() |
|
|