FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Vänta lite här nu.
Varför försvann TS för? Blev han generad och skamsen av att vi avslöja honom och väljer därför att inte skriva i tråden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
sjukt skoj att hon måste tänka efter när hon bokstaverar till jagodu.com
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Inte för att vara party pooper men även fast hon må jobba på jagodu och vara deras sociala snurra så kanske hon har träffat sin kille på deras egna site, inget är omöjligt. Sen är de lite mindre trovärdigt när de känns som hon läser av ett manus och har j a g o d u kommer ut lite segt, men de fungerar ju uppenbarligen och den reklamsnutten kostade inte många kronor att spela in och lägga upp på y-tuben.
Lite nyfiken på samarbetet med nyheter24 om det är roos släktingen som är bakomliggande denna eller vilken typ av samarbete de syftar på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Administratör
|
Låga marknadsföringsmetoder kan jag tycka om hela klippet, men de flesta någorlunda klipska människor förstår sig väl på att det bara är skitsnack för det mesta.
Däremot att själva posta den genomskinliga bluffen på WN. Skulle syftet vara annat än att sänka sitt eget och även sajtens anseende bland webmasters så förstår jag verkligen inte varför man gör det ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Haha sjukt dåligt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Frågan är den hur nyheter24 kan motivera alla sin investerare att pumpa in flera miljontals kronor i ungdomsprojekt när man vet hur osäker den branschen är? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Medlem
|
Haha humor.. Första tanken var att jag loggat in på flashback och inte wn men sen tog det ju en sekund att se vad det handlade om.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hahaha, efter den här tråden så kommer jag ju inte att länka till nån av mina supertöntiga youtoube snuttar här på WN i alla fall!!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Dålig marknadsföring har man sett förr, men denna måste nog ändå ligga på topplistan
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sajten har varit nere i två dygn nu, så helt seriösa är de inte.
Kan inget annat än hålla med om. Wyatt Media Group blev nyligen uppköpta av de nissarna (nyheter24 gruppen), på köpet fick de bl.a. Dayviews (f.d. bilddagboken), tyda.se m.fl. Analyserar man historiska trafikmängden till dessa sajter kan man inte låta bli att undra hur de tänker... Senast redigerad av jayzee den 2012-01-28 klockan 16:55 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|