FAQ |
Kalender |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Då är min fråga om du har något belägg för anklagelserna om att det skulle finnas någon annan relation mellan den utländska registranten och den svenska registraren, än rent affärsmässig kund-leverantörsrelation? Har du någon typ av bevis, något som binder dessa två bolag samman - mer än att du "tror" att det är så? ..något? magkänsla? kaffesump? eller tycker du som JS att .SE ska agera utifrån att slutkunden använder registrarens mx? Registraravtalet reglerar redan idag registrarer vad gäller lagerhållning. Och jag har den senaste veckan inte sett något bevis för att det skulle ligga till på det sättet och det har inte framkommit någonting som inte var känt åratal tillbaka. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Man är nog ganska naiv om man inte tror att de har en relation som sträcker sig förbi vad som vanligtvis ses som en affärsrelation. Sen att det inte inte på juridisk väg går att visa är en helt annan sak och det ska de ha cred för. Ska jag vara helt ärlig kan jag inte ens förstå varför man ska ha ett warehousing-förhållande i avtalet. Är det rimligt att t.ex. en Loopia-anställd måste registrera sin domän hos en konkurrent? Om de nu inte gör detta, hur ska IIS kunna kontrollera detta Kan du inte fråga Ekstrand varför man har denna punkt i avtalet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tycker det är väldigt synd att den här debatten förs i den ton den gör, det är deprimerande att läsa igenom alla 6 sidor i tråden, och hela tiden läsa påhopp och personliga angrepp. Man drar sig helt enkelt för att lägga sig i diskussionen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Varför tar du personligen illa upp, gång på gång, tråd efter tråd? Bara för att din arbetsgivare har eventuella brister är det knappast en pik till dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
|
Citat:
Jag försöker informera om hur saker ligger till, något som vissa uppskattar att lära sig av - medan andra föredrar sin egen lilla "verklighet". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
och jag ber om ursäkt om jag var otrvlig, detta forum är till för att sprida kunskap och hoppas att diskussion blir trevligare fortsättningsvis. gonatt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det är ju kalas att vi med förvrängd verklighetsuppfattning kan ta del av din kompetens och bildning, fortsätt så! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
|
Ingen orsak, även jag medger att jag varit onödigt bufflig i mina svar..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
|
Citat:
Som svar på din fråga har jag flera gånger uttryckt att det jag tidigare kritiserade utifrån som jag ansåg förbättringsbart, har jag sedan 3 års tid möjlighet att uttrycka och påverka internt. Något jag ser som betydligt mer konstruktivt.. Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|