FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Söker en programmerare till litet uppdrag.
Jag behöver en programmerare som kan göra en tävlingsida. Det jag behöver är en förstasida med en registrering, där de som tänkt vara med i tävlingen besvarar en utslagsfråga. I själva registreringen vill jag att användaren ska fylla i uppgifter som namn,förnamn, e-postadress etc. När detta är gjort så vill jag att en användarprofil registreras, där personen i fråga kan se hur många poäng han har och hur många personer han har värvat till tävlingen. Funktioner som jag önskar till är att jag kan lägga in länkar för att användaren ska samla på sig poäng genom att besöka, med 1 dygn som unikt klick. Det ska alltså gå att besöka sidorna flera gånger och få poäng. Vill gärna att det integreras så att man publicerar en "delning" på Facebook antingen när man registrerat sig i tävlingen eller att man får göra det för att samla ihop poäng. Är du den jag söker för jobbet? Hör av dig till mig via e-post till andreas snabela sioustis punkt se Vi kommer överens om ersättning, och givetvis betalar jag inte några pengar svart. Har jag missat något så ställ gärna frågor till mig! Tack på förhand, Andreas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjänsten tillsatt.
|
||