FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kontot har ökat i värde och ligger nu runt 1400 per månad och har inte jobbat med det alls under året.
Priserbjudande just nu: 120 000 kr. Jag jobbar med sidorna i 6 månader och jag får 50%. Ligger det inte i snitt över 1500 euro per månad får jag köpa tillbaka kontot. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag tror inte någon vill köpa någonting som man inte har kontroll över när det ska/få säljas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur menar du att inte ha kontroll?
Ägaren får ju total kontroll över allting vid köp? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag refererar till:
"Ligger det inte i snitt över 1500 euro per månad får jag köpa tillbaka kontot." Edit: Sorry jag läste fel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag kan verifiera att inkomsterna stämmer om någon seriös köpare skulle tvivla på det. jag är också själv refferal på detta konto. så den som köper kontot får mig under sig och mina inkomster på datingfactory stiger i rasande takt. lycka till med försäljningen! dock tror jag att det vore lika bra du förklarar ordentligt hur detta fungerar öppet här på WN så ma nslipper snurriga frågor. Finns dock en hel tråd här på WN som handlar om datingfactory - http://www.wn.se/t1052525.html där en del saker förklaras och frågor kan ställas
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|