FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ser väldigt seriös ut måste jag säga, bra jobb!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sjysst och enkel ehandel. Just the way I like it! Inte för mycket lull lull överallt som ehandlare i regel har, utan här var det precis lagom!
En sak som jag dock inte gillar, och det är produktvisningssidan. Det känns som att den inte riktigt följer temat om man skulle jämföra med produktlistningssidan. Typ nån inramning på visningssidan runt bilden eller liknande. Jag är inte grafiker/designer eller så, men jag känner att nåt saknas på produktvisningssidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Själv hade jag testat att lägga in hela produktvisningen i en sån ruta som du använder för varje produkt på listningssidan. Med det menar jag att du har rutan för allt innehåll som ligger mellan breadcrumbsmenyn och "Kunder som köpte denna produkt..." (förutom högerkolumnen givetvis) Senast redigerad av gregoff den 2012-01-09 klockan 11:02 Anledning: omformulering |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Snyggt, om vi ska vara petiga: jag hade velat se lite finslipande på visa element för att den skall kännas snäppet "vassare".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
VIP
|
Riktigt fräsch sida. Snygga produktbilder. Enda negativa är att det ser lite tomt ut i menyn (bara 3 valmöjligheter).
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |