FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Stämmer bra. Även sakkunniga har rätt till reseersättning, man bör vad jag förstått vara ganska snabb med att skicka in ansökan.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
tycker den här tråden har gått extremt ur topic..
on topic: jag har själv inga direkta erfarenheter av patrikweb, dock så kan jag ur vad jag läst i media och annat säga att han är mån om ALLA sina kunder ![]() Om detta är en bra eller dålig sak, är upp till var och en att bestämma. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det gånger jag har blivit kallad som vittne har rätten alltid fråga mig om jag vill ha ersättning för min tid samt utlägg. Inget jag har behövt begära efteråt eller ansöka om.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har alltid sett Patrik som en bra och kunnig kille. Det jag dock inte förstår är varför man sticker utomlands när man är "uppe" i något. Hade det varit ngn i min omkrets som blivit anklagad för något och han drog utomlands så hade jag misstänkt honom direkt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag behöver inte acceptera korrupta åklagare, samtidigt så jobbar polis och åklagare rätt långsamt. Så det tar lätt 1-3 år innan det ens händer något nu efter, om det nu händer något. Så nej jag hade knappast suttit i Sverige och väntat på idioter flera år. Samtidigt jag är ingen arbetarslav, jag är fri och bestämmer självständigt. Jag föredrar mitt boende precis vid havet och varmt klimat. Samtidigt jag inte behöver jobba, får ändå in pengar. Varför skulle man vara i Sverige frivilligt? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|