FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har blivit med Samsung-mobil för första gången och har inte riktigt järnkoll på alla funktioner än. Hur gör ni med era kontakter? Även om Google är supersmidigt till det mesta så vill jag inte gärna bli beroende av deras tjänster utan kunna använda kontakterna även till iPhone eller en Nokia-mobil.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag tycker kontakthanteringen lämnar ganska mycket att önska i android tyvärr. Blir lätt rörigt med sim-kontakter, facebook och google-account. Men de nya jag lägger in och de jag städar iordning från simkortet sparar jag på mitt google-account. Jag inbillar mig att det finns funktioner i tex iPhone för att kunna importera dessa om jag nån gång skulle behöva det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Att hålla sina kontakter och kalender som ligger ute hos Google är inga som helst problem på de flesta telefonerna, jag har personligen hållit mina kontakter synkade på 3 telefoner samtidigt via Google's Exchange servrar (Nokia S60, iPhone v2 samt Android som körde native lösning). Ta och kika på http://www.google.com/mobile/sync/
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|