FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Snuvade tipsa.se i natt. Den borde man kunna göra nå't nyttigt med. Eller sälja...
Några tips? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
en sida ang. tipset? med ods o.s.v.? kanske
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Du kanske skulle kunna göra det till en portal för att tipsa tidningar och andra medier som är intresserade av olika saker/nyheter/skvaller. T.ex. att de går in och enkelt skickar story, bilder eller andra intressanta saker till din sida och du förmedlar dessa till tidningarna m.fl. mot en viss del av summan som ges för "storyn".
Riktlinjer kan nog fås av medierna på vad som krävs för att en "story" eller ett skvaller ska tillräckligt för att anses vara sant och av värde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
När jag hör tipsa.se, så tänker jag på att tipsa polisen eller motsvarande.
Hur du skulle tjäna pengar på något sådant, vet jag inte... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
En fråga; hann du regga den själv eller utnyttjade du ngn förbokningstjänst hos ngt företag?
Tack på förhand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Varför inte ha en sida där man kan tipsa om man man skall ha på sin sida, det är många här på WN som inte vet vad dom skall göra med sina domäner
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
![]() Tack ni övriga. Jag har faktiskt fått en del idéer tack vare er. Har inte bestämt mig för vilken ännu. Ni får väl se vad det lider. Tar förstås tacksamt emot fler förslag. Vi får väl spara dem alla till sajten som fabian visionerar om ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|