FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej! Skulle behöva lite feedback på Noterad(punkt)se.
Noterad(punkt)se är egentligen en rss-feed som snappar upp de mest delade artiklarna / sidorna från facebook / twitter. Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Mycket bra! Trevligt initiativ och snyggt levererat. Loggan tycker jag känns lite 2007 ;-), men det är väl en smaksak och inte så relevant.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kul koncept. Men eftersom jag är lite arbetsskadad så kollar jag alltid källkoden. Då inser man snabbt att det inte bara är loggan som "känns lite 2007". Tabeller för layout var iofs inte OK då heller.
Kategorimenyn känns dessutom lite för sammanpressad Bilderna till höger om vissa av länkarna ser lite.. vad skall man säga.. "fel" ut Ikonerna för att dela länken hamnar olika långt ut till höger beroende på om det finns en bild där eller inte, dessutom så ploppar de bara fram från ingenstans, kanske skulle vara snyggare att de låg synligt där hela tiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för nyttig feedback! Fyll gärna på
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker som nämnt innan att menyn borde ha lite mer space mellan objekten.
Sen tror jag det skulle vara snyggare om alla tumnaglar var samma storlek och vara på samma sida, alternativt varannan. (Fast helst samma). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kör explorer 8 här... (ja, jag vet det är en skitläsare...) på jobb. Men lång text syns inte ute till höger och inte bilderna heller, bara en liten rand på några pixlar i bredd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |