FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Skulle dock vara intressant att veta orsaken till varför mailen under veckan inte kommit fram till er. Fick precis svar av Bineros support som menade att samtliga mail som jag specade ska ha kommit fram. Har fungerat hur bra som helst att skicka till er tidigare (med väldigt bra och snabba svar) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jadu - jag har inte svar på det. Faktumet att du aldrig fått något automatsvar från oss är en god indikation att vi inte fått dem. Vårt ärendehanteringssystem ger ett ID och autosvar på allt som kommer in. Men som sagt jag vet inte mer än så.
I framtiden dock - kolla alltid att du får autosvar från oss - det är din bekräftelse på att vi har mottagit det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag har under de snart 2 åren jag haft konton hos er aldrig fått ett autosvar när man skickar in ett ärende till er support, vilket man får hos andra leverantörer. Det är även något jag saknat då man, om svar uteblir, har något att referera till när man ringer in. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kanske mailservern som skickar autosvaret saknar matchande reverse DNS eller annat som
gör att mailen spamklassas av många? Kolla gärna detta, johan1234. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon som vet hur man kan felsöka sånt här? Uppenbarligen så skickar jag mail som inte kommer fram. Binero säger att mailen har levererats och CityNetwork säger att dom inte kommit fram.
Vad gör man? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Eftersom dom säger att dom fick ditt mail vid 20:40 så är det väl bara att dom tittar i headern om hur, vart och när ditt mail skickades.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fast det mailet skickades från en annan mailadress. De tidigare mailen från innan i veckan har dom inte sett alls om jag förstått saken rätt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Be Binero om utdrag ut logfilen där de får ok från CN och ge detta till Johan så löser det sig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Här får man skämmas lite. :-) Yes - tydligen går det inte alltid ut autosvar. Kan säga att det är något som skall ändras på. Man får det vid direktmejlande först när vi manuellt svarat. Från sajten får man det automatiskt. Tack för att du nämnde AndersN. Det har varit så tidigare men försvann på vägen - jag vet inte varför. Ska ändras tillbaka.
KristianE - de kollar även detta nu. Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan nämna att alla problem har lösts sig och hade en naturlig förklaring när de väl löstes.
Bra support av CityNetwork! Mod kan ta bort tråd alt förklara för mig hur man döper om den då den just nu inte har någon rättvisande titel. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|