FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Gjorde en liten sajt för någon vecka sedan och känns som det skulle vart kul med lite feedback på den. Design är verkligen inte mitt starkaste område och egentligen gjorde sajten enbart för att för att det är kul och för att utöka mina PHP kunskaper. Hemsidan är kodad i HTML5, CSS3, PHP och använder sig av geoPlugin, Google Maps API och Cufón. Så. Vad tycker ni? ![]() Länk: visaminip.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Mitt land blir Somalia :S Men kartan blir i Sverige, fast inte där min internet leverantör finns.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
För mig fungerar det perfekt. Hur har du tänkt utveckla sidan i framtiden?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Snyggt och trevligt. Kommer du att skapa någon typ av API för att länka med bifogad IP i adressen till sidan? (GET)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
funkar perfekt för mig och den känns ljus, luftig, simpel och allt det där man vill ha. Kommer användas!
mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
fungerar perfekt från jobbet, får även testa hemma.
Dock hade jag önskat att google-kartan länkade till google-maps, så att man kunde zooma in och ut som man vill. annars riktigt snyggt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
|
|||||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
![]() Citat:
Citat:
Okej, tack. Velade lite kring det med kartan faktiskt... blev till slut att jag valde bild api:t men nu när du säger det så är det kanske bättre med javascript varianten. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fixar du lätt
![]() I så fall kommer jag att ha bra användning för den på en chatt som jag är admin på. Är inte riktigt nöjd med den sidan vi använder nu för att lokalisera folk. Tackar på förhand och PM:a gärna om du lägger till funktionen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Enkelt och snyggt, gillas.
Fixa API så kommer jag garanterat använda din tjänst i framtiden. ![]() |
|||