Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Erfarenhet av "RT: Request Tracker"

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-11-09, 10:33 #1
Overtorps avatar
Overtorp Overtorp är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 50
Overtorp Overtorp är inte uppkopplad
Medlem
Overtorps avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 50
Question Erfarenhet av "RT: Request Tracker"

Tänkte höra om någon på WN har erfarenhet av RT: Request Tracker ?
http://bestpractical.com/

Letade runt på WN och hittade en gammal tråd (http://www.wn.se/showthread.php?t=37599) med lite tips, fastnade för RT då den verkade lagom omfattande rent funktionsmässigt.

Problemet brukar va att man skriver upp saker man skall göra på 10 olika ställen och sedan vet man inte vad man gjort eller inte gjort.

Funderar bland annat på om BT fungerar bra för att ha koll på tids debitering för jobb man gör åt kunder ?

Har tidigare lagt massa tid på andra system som efter flera timmars arbete visat sig va helt fel, vill försöka undvika detta :-)
Overtorp är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017