FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tjohej!
Mitt problem är följande: Jag har aktiverat modulen FBSS (FaceBook Style Statuses). I modulmappen (/sites/all/modules/facebook_status) finns en templatemapp (/templates). I denna mapp ligger filen facebook-status-item.tpl.php. Denna fil ser ut att innehålla all formatering (utom CSS såklart) på de individuella statusuppdateringarna. Problemet är att inga ändringar jag gör med filen ser ut att påverka output. Det känns inte som att modulen använder sig av filen alls faktiskt. Det jag provat hittills: + Gjort mindre ändringar i filen utan resultat. + Tömt den på innehåll. + Flyttat den till temamappen för att få till en override. + Bytt tema för att se om detta har någon på verkan på modulen + Testat olika versioner av modulen. + Lekt runt med settings i modulen. Inget av detta har fungerat och cache är avslaget och dessutom rensat (via admin, för att vara på den säkra sidan) mellan varje försök. Min fråga är alltså: hur och var ändrar jag utseendet på varje individuell statusuppdatering i denna modul? Och ja, jag är rätt ny på drupal ![]() P.S. Det är Drupal 6 det gäller. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Testat att rensa cachen?
domain.com/admin/settings/performance Edit:Sorry, såg efter att jag postat att du har testat att rensa cachen. Senast redigerad av ion den 2011-11-08 klockan 16:10 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|