FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sedan verka whois för .nu vara knepig, gör man whois från bash så tro man att domänen är ledig, men kollar man nunames.nu hemsida , så är den inte det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Köpte 24st på rean nyligen alla registrerades, så det måste vara något annat fel.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skön rea detta!
1288 domäner inköpta än så länge, någon som orkat köpa fler? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ang. begränsningen av kampanjen, så såg jag att Binero satt "bäst-före-datum" på kampanjen: http://blogg.binero.se/2011/11/nu-ar-inte-slutet/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Det vore väldigt intressant att veta hur många .nu som såldes genom Binero denna kampanj (och vad det kostade dem). 1288 domäner var minsann inte dåligt! Dyrt nästa år bara, om de nu skall förnyas.
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Köpte dem för att göra sidor och promota affiliateprogram, nu får jag ta och leta efter domäner att sälja också då :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Det lär ju vara jäkligt bra domäner om någon ska köpa dem med tanke på överlåtelseavgiften. Binero kanske borde han en kampanj där man sänker priset på dessa avgifter istället.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Går ju alltid rykten om att överlåtelseavgiften ska sänkas så får hoppas de gör det inom ett år
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|