FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
gör ett nytt försök att få lite feedback på min startsida. ös på med åsikter! ![]() url: cskdesign.se/test |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej Casper,
Gillar din sida skarpt. Det enda jag önskar är att länkarna i din "feature" på framsidan (t.ex. Webblösning, Skräddasydda system, etc) får en annan färg så att man förstår att de är länkar (välj t.ex. din hover-färg som standardfärg och en liknande röd som du har i din logotype (något mörkare) som ny hover-färg. /r |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Har ändrat färgen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ser helt okej ut! Jag tycker dock du ska ändra typsnittet i rubrikerna. Det passar inte alls in.
Sen vet jag inte om menyn ska se ut såhär? Tänkte på att de ligger lite konstigt och att Tjänster och Portfolio ej är klickbara? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Håller inte med om typsnittet. Tycker slab-serifen funkar bra till brödtexten. Hade dock lekt lite med storleken på texten då @font-face kan se ganska dåligt ut på mindre storlekar om man har en lite tyngre font.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja, brödtexten funkar bra. Menade som sagt rubrikerna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det ser bra ut i FF, men inte Chrome. Sen som du ser ligger även rubrikerna galet i min bild jämfört med FF också. Så kika på hur det ser ut i Chrome. Det är inte ett upplösnings-fel. (Ser likadant ut på 4 olika upplösningar här). Senast redigerad av StefanW den 2011-10-11 klockan 21:07 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
bifogade hur jag ser det: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skumt.
Gå igenom dessa så kanske det ordnar sig. http://validator.w3.org/check?uri=ht...Inline&group=0 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|