FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan!
Eftersom jag planerat att ta semester tills den 30 nästa månad (November 30) från jobb och allt vad det nu heter så hyr jag ut min VPS med de främsta SEO programvarorna som är extremt kraftfulla i rätt händer. Du har alltså tillgång till den från betalningsdag till 30 november. På denna VPS så har du möjlighet att använda följande program: Scrapebox SENuke X Ubot Studio Sick Submitter Tweet Attacks TweetAttacks AC Best Spinner AMR (Article marketing robot) Market Samurai Bookmarking Demon 5 Så om du helt enkelt vill pröva på något av dessa program, eller känner för att ge din hemsida en knuff inom SEO-fronten så kan denna VPS hjälpa dig. Vem som helst kan ansluta sig inom några minuter till den, och du kan till och med stänga av anslutningen till den om du så vill. Allting körs ändå. Pris: 1 500:- via Payson. Du får tillgång till den till 30 November. Du får inloggningsuppgifter direkt efter betalningen är skickad så att du har möjlighet att komma igång så snabbt som möjligt. Slänger även med mina proxies som du kan använda. http://data.fuskbugg.se/skalman02/cb4557b0_vpsenn.jpg MVH Senast redigerad av Webmasterpro den 2011-10-10 klockan 02:48 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack till alla som kontaktade mig angående detta, VPSen är nu uthyrd.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|